Andra inlägget om bloggen

Snabbt inser man att trots att man la ner tid på första inlägget så missade man en del.

Mer jag tycker är bra och snabbt vilja nämna är bloggen vill rent designmässigt ut likna modersidan starwars.se för de som inte redan lagt märke till det.

Jag själv är den som går under mitt internet alias Wilfer88 och är moderator/admin på forumet som starwars.se har. Erkänner att den första starwars-sidan man bevakade var starwars.nu, men jag bedrev aldrig någon tid på forumet där, och nu när sidan ganska ologiskt la ner efter att Episode 3 kommit på bio så finns det ju i princip bara StarWars.se där man får sina nyheter på svenska (det finns andra, men knappast i motsvarande storlek).

I menyn till höger om alla blogginlägg finns nu också massa matnyttiga starwars-sidor man kan besöka. Besöker dom själv i princip varje dag. Så stort är mitt intresse.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var jättekul med utställningen här i övik. Det är nästan så att denna sommar känns lite torftig utan den =)

2009-06-13 @ 21:02:54
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Wilfer88

Ja, man önskar förgäves att den kommer tillbaks, vilket den nog aldrig gör. Man får nöja sig med de sci fic mässorna som går i storstäderna istället.

2009-06-13 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0