Dags för ett rykte

En ny trilogi av Star Wars är i hemlighet under utveckling/planering med fokus på 3D. Om det blir verklighet eller ej beror på hur lyckad den kommande storfilmen Avatar blir. James Cameron som utvecklar den filmen har sina speciella 3D-färdigheter och det går att läsa att han faktiskt haft besök av George Lucas som är en nära vän till honom. Alltså nya filmer till bio. Det är inte The Clone Wars, det är inte den kommande live action serien jag nämnde tidigare, utan 3 nya episoder. Klicka här och se vart ryktet spred sig ifrån.

Är det sant? Nej. Är det sant? Nej igen.

Hepp. Var roligt rykte sålänge det varade. Fin idé dock. Personligen har jag alltid vetat att Lucas är för gammal för att producera episod 7-9. Vill man uppleva mer än episod 1-6 så är det serier, spel, böcker och tidningar som gäller (undantag då the clone wars som startades med en bio-film).

Om ni tror jag varit duktig och följt detta rykte själv så, nej. TheForce.net som bjöd på detta. Jag är bara en översättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0