The Old Republic E3 2010 trailer läckt.

Det tar ju av lite udden av hur häftigt den är. Det är ju faktiskt imorgon det är meningen först att man ska se den. Men nu sprids den alltså på nätet, fast i låg video-kvalitét måste jag säga. Imorgon ska alla få se den i riktigt HD-kvalité och här ska jag givetvis slänga upp den så fort jag kan. Dock med lite förseningar eftersom det ändå är en arbetsdag. Kan väl iallafall avslöja att den är riktigt riktigt riktigt bra som förväntat. Men eftersom den saknar överraskningsmomentet som den första cinematiska trailern hade, så kan den inte bli bättre. Men den är fortfarande en plus 5min film som klår ganska så mycket annat som är Star Wars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0