Årets stora Star Wars release

Det är dagar kvar nu. The Old Republic släpps officiellt överallt den 20:e december, endast 4 dagar innan jul. Prognoser säger att det lätt kan bli någon miljon sålda enheter innan årets slut. Det handlar ju faktiskt om det största som hänt Star Wars sen Episod 3 kom år 2005. Många har redan förbokat spelet för att få sätta igång och spela redan innan den 20:e. Servrarna är alltså redan nu i full fart med att erbjuda plats åt tusentals med spelare. Vid kvällen är det faktiskt lång kö och väntetid för att få komma in på vissa av servrarna.

Hur är spelet? Jo det ska jag berätta senare under kommande vecka då "delar" av min recension läggs upp. Det enda jag kan säga idag är att jag inte blivit besviken på spelet. Det höll för förväntningarna mina. Överraskande bra? Kanske. En del återstår ju faktiskt att se.

Trackback
RSS 2.0