TOR: Tatooine gameplay

Tack till Imaginarium för tipset.

Kommentarer
Postat av: Zac

Hejsan, då du har den officiella bloggen för svenska Star Wars fans inför det här MMORPGt undrar jag om kanske kunde skaffa en Friends & Family alpha key eller en closed beta key när betan börjar? Med tanke på att du jobbar för SWTOR och allt.



Eller ne, just det, du använder bara fel ord=(

2011-06-14 @ 19:38:07
Postat av: Wilfer88

Om du tittar på bloggen så innehåller den betydligt mer än bara TOR. Detta är officiella bloggen till StarWars.se en annan nyhetssida skapad av star wars fans. Jag är medarbetare där och har tyvärr ingen direkt kontakt med TOR-utvecklarna, även om jag skulle önska det. Så någon alpha eller beta key kan jag inte fixa.

2011-06-14 @ 20:50:26
URL: http://starwarsnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0