Senaste köp av tidningar

Har tillfredsställt med Star Wars-begär för stunden genom att köpa hem lite tidningar. Är Legacy-serien jag gett mig in på nu. Över 100 år efter filmerna ser världen annorlunda ut.

Måste säga det jag läst av de första 3 volymerna så är dem över förväntningarna. Riktigt spännande med väldigt många intressanta karaktärer. Huvudkaraktären är Jedi(typ), men de är nästan vänner med imperiets män då allas gemensamma fiende är Sitherna. Och nu finns det inte bara 2st såna, utan nu är det Rule of One som gäller, vilket betyder 1 som dominerar flera Sither. Många karaktärer man hela tiden vill veta mer av. Kommer inte ta lång tid innan jag fortsätter köpa hem nya volymer.



Jag köpte samtidigt hem Rite of Passage. Quinlan Vos och hans lärling hamnar i fokus hur man blir en Jedi Riddare. Tyvärr inte lika spännande som Legacy, men ändå bra.

Sen beställde jag även Star Wars: Tales of the Jedi Omnibus Vol 2 och tredje volymen av Knights of the Old Republic (som till och med är en bättre serie än Legacy), men dessa 2 fanns lager, så jag får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0