IGN visar oss gameplay av TFU-pc verisonen

3 små gameplay filmer från spelet The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition PC-versionen. Väldigt efterlängtat spel för mig.

Och innan ni kollar filmerna. Har faktiskt undrat själv över frågan om när vi får se spelet. Jag har sett relasese datum från 23 oktober och framåt. Men inget berättar om ett europeisk release datum. Samtidigt dock när jag hitta dessa filmer så visar IGN att Ultimate Sith Edition kommer till Storbritannien den 17 december. Storbritannien brukar kunna klassas som en europeisk release, alltså inkuderande Sveriges release datum. Amerikanerna kan "enligt IGN" få spelet redan den 3 november. Där kan man snacka om massiv kontinental skillnad av ovanliga mått. Oförklarligt då det nästan alltid skiljer några dagar/ en vecka oftast. Om det stämmer eller inte vet jag ej. Men jag har sett 2st svenska internet-sidor skylta med ett release datum den 20 november fast de säger preliminärt, men IGN kommer inte ofta med icke-bekräftade innehåll om de inte säger att det är ett rykte, så vad vi ska tro vet jag inte.
Jag skulle chansa på att 17 dec är felaktigt och att 20 nov är inom rimlighetsgränsen om amerikanerna verkligen får spelet den 3 november. Men men. Slut på release-snack nu tills jag får bättre information, nu är det filmtime.

På Tatooine:


Besöker Hoth:


I Jedi Templet:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint sätt man kan döda jawas på :D

2009-10-22 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0