Uppdatering

Slet som ett vilddjur i 30min med att försöka få de som använder internet explorer en lika fin bakgrund som firefox-användarna, men hur jag än vred och vände i koden så gick det inte att få samma resultat. Det som krävs är att en lång och extremt smal färgbild ska upprepas och sträcka sig över hela bakgrunden, och tyvärr så använder firefox och ie sig av olika kodning. Jag har inte lyckats med ie kodningen, så tills vidare får båda webbläsarna den lite tråkigare mattare mörkröda färgen. Idén är ju att det ska likna orginalsidan www.starwars.se så mycket som möjligt men ändå se ut som en traditionell blogg. Märks dock att jag endast fick G i webbdesign på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0