Gametrailer snackar med Lucasarts

www.gametrailers.com Där bör ni kolla in tidigt på fredag morgon, för kl 0:30, amerikansk tid så har Geoff Keighley pratat med folk på Lucasarts. Då ska de bla prata om förra nyheten, alltså Jedi Knight på Steam. Mer så ska de få de exklusiva första kollen på Hoth delen av uppdateringen till The Force Unleashed. Men det finns mer. Lucasarts ska också utannonsera ett nytt spel. Eller nygammalt. Lucasarts har många titlar från förr, så det är svårt att veta exakt vad det blir för spel, men enligt rykten jag hört, och som jag skulle kalla trovärdiga, så är det tyvärr inte ett Star Wars spel. Säger igen, inte ett Star Wars spel. Har jag fel så erkänner jag det snabbt imorgon bitti. Men med tanke på att The Old Republic är påväg, Republic Heroes släpps om några dagar, Battlefront - Elite Squadron kommer under hösten, Battlefront 3 kommer nångång, The Force Unleashed kommer till PC och Rogue Squadron till Wii förmodligen är under utveckling, så tror jag inte Lucasarts tänker fylla på listan med mer Star Wars spel i portföljen sin.

Hela filmen här: Lång! Inte bara SW.VÄLJ SD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0