Hittade en konkurrent

Blå mjölk SW-blogg.

Någon som var långt före denna Star Wars blogg. Egen design, betydligt mer innehåll än denna blogg. Egna recensioner och allt. Fast här behöver man bara länka till starwars.se . Men ändå. Alltid kul att upptäcka att fler har tid att hjälpa till med att sprida Star Wars-nyheter till svenskar.

Min recension av hans sida är 2/5. För en läsare finns det inget att göra förutom att läsa. Går inte att skriva kommentarer eller inget forum. Tar faktiskt tid att finna något sätt alls att kontakta honom. Men tillslut så när man kollar hans "sälj" sidor. Annars är ju hans texter bra, i allt som han skriver. Kul med recensioner också på saker vi saknar på sw.se som tex böcker och tidningar.

Gillar hans recension av StarWars.se:

"Nyheter och annan information presenterat på ett bra sätt, finns också ett forum. Designen funktionell men lite tråkig. 3/5"

Objektivt känns den korta analysen riktig. Dock nämner han inte att det är sidan med mest Star Wars innehåll på svenska, inte heller nämner han att det är den som är aktivast att ge ut sw-nyheter på svenska.
Lätt att hitta som han säger, men tråkig. Sidan har ju gjort väldigt få grafiska lyft senaste åren, så jag håller blygsamt med. Vi saknar både expertisen och tiden att göra förändringar på den fronten tyvärr. Sidan får dock totalt 5/5 av mig. Helt partisk är jag förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0