Knights of the Old Republic II trubbel II

Lösningen på mina problem kretsade kring ljudet, vilket var den sista saken jag kom att tänka på. Men iallafall. Nya drivrutiner till allt vad ljud hette på min dator.

Spelet började gå igång när man helt stängde av ljudet i Config. Dock dög det ju inte. Ljudet måsta fram. Och man lyckades tillslut. Men inte alltid. Spelet verkar bara vilja starta när det vill, inte när jag vill, men det funkar alltså att få igång det, med ljud.

Tyvärr så är ju spelet lite ostabilt, så krasher är inte ovanliga. Har krashat 4ggr nu under de 8 timmar jag hittills hunnit spela. Men spela har jag ändå fått, så man är nöjd. Och med det extra innehållet genom modden man fixa, ännu bättre än förr. Trots all krångel så är ändå Kotor 2 ett av de bästa spelen någonsin, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0