Imponerande samling upplagd på sw.se forumet

Star Wars samling av imponerande mått. Säger inge mer. Bara länkar till den. Inga teasers, man måste se den för att tro på det. Hade han varit en stor stjärna med massor med pengar och fri tid att göra vad han vill med så hade man nog inte varit så märkvärdigt, det finns ju många stora Star Wars-samlare, men här har vi en vanlig svensk som visar upp allt. Känner mig själv lite stolt då jag provoserade honom genom att lägga upp bilder på mina sw-böcker (han hade listat sina böcker tidigare, så jag visste att han hade betydligt mer än mig, men jag vilja ha dem på bild, och det fick jag med råge).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen är det väll inge imponerande med den där samlingen? Okej, en jäkla massa pengar ligger väll i star wars miniatures, men annars? :S

2009-10-18 @ 16:56:37
Postat av: Wilfer88

Som jag nämnde så visst går det att finna liknande eller större samlingar. Men senaste gången jag såg något liknande var antingen hos någon som arbetade med Star Wars, eller på MTV Cribs där det var någon mångmiljonär som hade ett visst Star Wars-intresse. Sen vet jag också att Fredrik på sw.se också har fint med sw-saker, och sett folk som listar mycket sw material, men sällan man ser sånt på bilder. Så jag står vid att det är en imponerande samling ;) men alla får ha sin åsikt.

2009-10-18 @ 17:08:14
URL: http://starwarsnyheter.blogg.se/
Postat av: DVF

Han förtjänar att dyrkas...

2009-10-18 @ 17:13:45
Postat av: Omunkavlad

Tack för din kommentar på min blogg! /mamma till två StarWarsgalningar

2009-10-19 @ 09:36:01
URL: http://www.omunkavlad.wordpress.com
Postat av: på besök

Hej Wilfer, tack för din kommentar hos mig. Imponerande med din blogg måste jag säga. Star Wars till alla fick ett ordentligt djup =)))

Hälsningar/klara

2009-10-19 @ 15:22:42
URL: http://klara.bloggagratis.se
Postat av: Syster

Detta visste jag inte om dig broder!

Bloggar du så hära mycket VARJE dag? .

Kul att se att du har en sån stor blogg i allafall.

2009-10-19 @ 19:42:47
URL: http://nettan.blogg.se/
Postat av: Wilfer88

Har man ett intresse så ;) Sen så är det ofta förenklade nyheter från starwars.se. Skriver en del där, och samtidigt då som man letar sw-nyheter så kan man skriva kortisar här medan de större nyheterna hamnar på starwars.se. Bidrar med sw-information så gott man kan. Bloggen är kompletterande med dess snabbhet, enkelhet, kommentarfunktioner som denna, saker som huvudsidan saknar. Sen skriver jag inte varje dag. Men försöker ;)

2009-10-19 @ 20:07:32
URL: http://starwarsnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0