Nu möjligt att förhandsboka Star Wars på Blu-ray

När sommaren tagit slut är det dags för den riktiga underhållningen. I slutet av September månad släpps den utlimata och hett efterlängtade samlingsboxen på Blu-ray. Alla filmer plus 30 timmars extramaterial. Allt i högsta kvalité. Med en prislapp på bara 800 kronor har vi svenskar fått komma billigt undan. En viss valmöjlighet finns för de som nöjer sig med antingen den gamla eller nya trilogin. Exempel på ställe där man redan nu kan förhandsboka är på cdon.se .


Kommentarer
Postat av: Daniel F

Kanske inte är rätt person att uttala mig om detta men jag har väldigt svårt att förstå vem som kommer köpa de separata trilogi boxarna utan något som helst extra material när man bara behöver lägga till 350:- för att få båda trilogierna plus 30 h extramaterial. Hur många är de som inte vill se något extramaterial och verkligen bara vill se en av trilogierna, konstigt...

2011-04-30 @ 10:30:15
URL: http://www.frantzich.com/starwars/blogg/
Postat av: Wilfer88

Ja med tanke på att båda trilogierna redan funnits väldigt länge är en uppdelning konstig, så din fråga tycker jag är rätt ställd. Med 30 h extramaterial är den kompletta boxen värd närmare 4ggr så mycket som en av trilogierna. Det är inte ekonomiskt hållbart att "bara" ha råd med en av trilogierna. Inte heller att man bara gillar den gamla eller nya trilogin är heller inge lysande tänkt, även om det finns väldigt många som inte bryr sig ett piss om extra material.



Personligen hade jag heller önskat mig limited edition med någon pryl eller extra fin box. Sen hade de kunnat göra en komplett box utan extra material med ett billigare pris. Då hade man fått 3 "sunda" alternativ även om inget alternativ hade troligen kostat mindre än 600kr.

2011-04-30 @ 12:00:22
URL: http://starwarsnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0